måndag 16 januari 2012

skynda fynda

Jag har shoppingförbud, jag har utfärdat det själv och det gäller...ett tag....
igår sa jag i alla fall veckan ut...
känner jag mig själv så hävs det där förbudet snart, alldeles snart, på tok för snart, jodå så att...

men i alla fall, för dig som inte har shoppingförbud har jag ett tips

på exklusivvardag.se kan du fynda och förnya garderoben,
massor med fint finns det och mer är det på väg in, så skynda, skynda!

nedan några saker som jag hade unnat mig själv, om jag nu inte hade haft det där retliga shoppingförbudet...


Ester Elenora - Love tunic - tunika - grå

Habegär 1!

Ester Elenora - Love tunic (ordinarie pris 899:-, nu endast 499:-)Cream - Bitte leggings - winter grey/ grå

 


Cream - Bitte leggings - winter grey/ grå (ordinarie pris 269:- nu endast 179:-

--------


Cream - Effie Blouse - blus/ tunika (ordinarie pris 549:- nu endast 399:-)


För de lite mindre

Creamie - Jannice bolero . kofta - grå (ordinarie pris 549:- nu endast 449:-)

Creamie är Cream Clothings barnkollektion. Första kollektion kom hösten 2011. Underbara detaljer och ett måste för alla goá ungar!




Samtliga bilder är lånade på http://www.exklusivvardag.se/se/

1 kommentar:

  1. Wow...Den Tunikan & Tröjan vill jag ha :)
    TACK sååå ♥-ligt för tipset,ska kika in på en gång/Kram

    SvaraRadera