fredag 13 januari 2012

att ge någon korgen eller förmågan att organisera sig?

SaigonJakartaColourColourColourColourColourBuckColour
surfade in på Ilva och hittade en del trevliga nyheter
(i alla fall har jag inte sett dem där innan, kan vara för att jag mest fokuserat på deras tavlor där vid mina senaste besök kanske?)
de två översta ska lätt shoppas på någon lunchtimme inom snar framtid eller kanske redan idag på vägen hem?
i ett hem som vårt längtar jag ständigt efter ordning och reda, enkelhet och förnyelse...
jag har fått dille på korgar och lådor och små skåp, jag vill bara stoppa undan allt och
organisera mera...


har letat ett bra tag efter ett snyggt tidningsställ men inte hittat något, har någon bra tips, inspiration eller diy tas detta tacksamt emot...
tjipåhej

1 kommentar:

  1. Waoo,snyggt & förstår att du ska shoppa de tå första :)
    Tidningställ är ju vad man tycker...Vi har denna om du kan se den ;)
    * http://emmas.blogg.se/images/2006/tidningskorg_1160839082_862607.jpg
    /Kram Kram

    SvaraRadera