söndag 1 januari 2012

Grått Nytt Hår! Välkommen TjugoHundraTolv!

Hej hej, välkommen, för all del, stig in, stig in!

Jag kan ta Din jacka, tack tack, och javisst, Du kan behålla skorna på, det är ju så torrt ute idag...
Ja kom nu in och känn Dig som hemma...
Det var ju trevligt att vi äntligen kunde träffas så här, i hemmets lugna vrå och utan en massa krusiduller och konstigheter.
Förlåt, vad sa Du?
Lite vatten? JoMenVisst, det ordnar jag, slå Dig ner här i soffan så är jag strax tillbaka....

Nå, var var vi någonstans?

Det ska bli ett sant nöje att få stifta Din bekantskap och få upptäcka allt intressant, roligt, härligt  och givande som Du har att erbjuda mig och min familj.

Jag lämnar med glädje tjugoelva bakom mig även om det var ett relativt angenämt och givande år...

Så, let the show begin, show me (the money) your stuff!



1 kommentar:

  1. ★。\|/。★
    ♥ GOTT NYTT ÅR ♥
    ★。/|\。★

    SvaraRadera