måndag 26 mars 2012

jag vill vara ett ägg fast med mina armar och ben

Det är dags för påskfest på förskolan och Stor deklarerade igår (tidspressen är dessutom ett aber) att han vill vara ett ägg...jo då så att...
Denna mamman kan inte sy...är inte pysslig...är inte kreativ...vill så gärna göra sonen glad...


Hur kattsingens ska jag få denna underbart fina varelsen i en skapelse som inte ser ut som ägg-röra?
*Symfoni nr 5 i c-moll opus 67 av Ludwig van Beethoven, a k a Ödessymfonin ljuder i mina trötta öron*

Jag känner katastrofen lurpassa runt hörnet and I want to kick it´s ass....nåja...

4 kommentarer:

  1. Tack så mycket =D, glad jag blir =D

    Så fin stilig kille =D

    SvaraRadera
  2. Ha, ha, ha....det är inte lätt alla gånger att vara förälder. Sy sådana kreationer kan inte jag, men jag har skickat mina ungar med stora valpögon till svärmor när det har behövts. Mycket praktiskt :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Så fin stor är ♥...
    /Kram

    SvaraRadera
  4. Wow va stor han har blivit! å fortfarande precis lika söt. Kramis

    SvaraRadera